Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanarak önemli bir başarıya imza atan milli sporcu Nazife Tuncel, Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk tarafından makamda ağırlandı.
Akhisar’da yetişen ve çalışmalarını ilçede sürdüren milli bisikletçi Nazife Tuncel, Genç Kadınlar kategorisinde yarıştığı şampiyonada yaşadığı talihsiz düşüşe rağmen mücadeleyi bırakmayarak parkuru tamamladı ve Balkan ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Başarılı sporcuyu ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler’i makamında kabul eden İl Müdürü Yunus Öztürk, elde edilen başarının Manisa ve Türk sporu adına gurur verici olduğunu belirterek Nazife Tuncel’i ödüllendirdi.
Öztürk, Akhisar’da sürdürülen bisiklet çalışmalarının uluslararası arenada meyvelerini vermeye başladığını ifade ederek, “Milli formayla Balkan Şampiyonası’nda kürsüye çıkan sporcumuz bizleri gururlandırdı. Akhisar’da yürütülen disiplinli çalışmaların sonucunda elde edilen bu başarıların artarak devam edeceğine inanıyoruz. Nazife Tuncel’i ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler’i tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Milli sporcu Nazife Tuncel ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler ise desteklerinden dolayı Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’e teşekkür etti.
Ziyarette ayrıca Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de hazır bulundu.